Dla studentów · Dla wychowawców

Plan tygodniowy: Książka moim przyjacielem! Grupa: 3 latki

W związku z tym, że 23 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich (więcej informacji tutaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiatowy_Dzie%C5%84_Ksi%C4%85%C5%BCki_i_Praw_Autorskich) zapraszam do zapoznania się z moim planem związanym z książką i czytelnictwem. Plan dla grupy wiekowej: 3 latki.

Do pobrania: Plan tygodniowy KSIĄŻKA MOIM PRZYJACIELEM

Materiały:

1. Piosenka pt.: Bajeczki z Wesołe Przedszkole Trzylatka:
http://chomikuj.pl/zmarzluch79/dla+dzieci+-+mp3+piosenki/Weso*c5*82e+przedszkole+trzylatka/13.+Bajeczki,802172593.mp3(audio)

2. Napis na tablicę do zabawy plastycznej: Moja pierwsza zakładka:
Moja pierwsza zakładka – napis na tablicę

3. Prośba do Rodziców o przyniesienie książki do Kącika Książki:
Prośba o przyniesienie książki

A tak wyglądały nasze zakładki:
zakładki

Zapraszam do korzystania! 🙂

Jedna myśl na temat “Plan tygodniowy: Książka moim przyjacielem! Grupa: 3 latki

  1. super! ja tez planowałam wyjście do biblioteki, ale niestety, za dużo innych wydarzeń miało miejsce. Mam nadzieję, że uda mi się w Tygodniu Bibliotek takie wyjście zorganizować. A pomysł i lokalizacja na bibliotekę też już jest, chociaż z jego realizacją też ciągle nie po drodze ;/

Skomentuj

